دارالترجمه رسمی استارترنس

دارالترجمه رسمی شماره 868 تهران

دارالترجمه رسمی استارترنس

دارالترجمه رسمی شماره 868 تهران

دارالترجمه رسمی شماره ۸۶۸ تهران (سامانه آنلاین ترجمه اسناد رسمی استارترنس): خیابان شریعتی، ابتدای میرداماد، پلاک ۱، طبقه ۱، واحد ۱

  • ۰
  • ۰

مهاجرت و ادامه تحصیل و گرفتن یک موقعیت شغلی در کشورهای دیگر، از مهم‌ترین دلایلی هستند که افراد اقدام به ترجمه مدارک تحصیلی خود می‌کند. اگر به دنبال یک مشاوره مطمئن درباره روند ترجمه مدارک تحصیلی و دانشگاهی خود هستید، با ما همراه باشید.

هر آنچه باید در مورد ترجمه رسمی مدارک تحصیلی بدانید:

مدارک تحصیلی برای همه ما، اسنادی مهم هستند که در پایان یک دوره تحصیلی در دانشگاه‌ها و مراکز علمی اخذ کرده‌ایم. حال اگر بخواهیم، از مدرکی که در ایران به دست آوردیم در کشور دیگری استفاده کنیم، میبایست مدارک خود را ترجمه رسمی کنیم. ترجمه رسمی مدارک، چه برای مدارک کسب شده در ایران و چه برای مدارکی که در خارج از کشور به دست آمده است، مورد نیاز ما خواهد بود.

در دو حالت ممکن است به دارالترجمه رسمی برای ترجمه مدارک تحصیلی نیاز شود:

1- دانش‌آموخته بخواهد مدرک خود را از زبان‌های دیگر به زبان فارسی ترجمه کند. مثلا ترجمه رسمی مدارک آلمانی یا ترجمه رسمی مدارک ترکی.
2- دانشجو یا دانش‌آموخته بخواهد مدرک تحصیلی خود از دانشگاه‌های ایران را ترجمه رسمی کند تا بتواند ترجمه رسمی مدرک تحصیلی خود را در کشور دیگری به دانشگاه محل ادامه تحصیل یا در مواردی به کارفرمای در خارج از کشور خود ارائه دهد.

  • ۹۹/۰۹/۰۳
  • دارالترجمه استارترنس

ترجمه رسمی مدارک

دارالترجمه

دارالترجمه رسمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی