دارالترجمه رسمی استارترنس

دارالترجمه رسمی شماره 868 تهران

دارالترجمه رسمی استارترنس

دارالترجمه رسمی شماره 868 تهران

دارالترجمه رسمی شماره ۸۶۸ تهران (سامانه آنلاین ترجمه اسناد رسمی استارترنس): خیابان شریعتی، ابتدای میرداماد، پلاک ۱، طبقه ۱، واحد ۱

  • ۰
  • ۰

از آنجایی که دارالترجمه رسمی آلمانی یک زبان تخصصی به شمار می‌رود و با توجه به این که تعداد دارالترجمه‌های انگلیسی و راحتی ترجمه به این زبان هزینه پایین‌تری دارد، اما ترجمه رسمی آلمانی به دلیل دشواری و پیچیدگی هزینه بیشتری دارد، که البته این هزینه‌ها نیز بر اساس تعرفه ترجمه رسمی منتشر شده توسط قوه قضاییه محاسبه می‌شود.

مزایای خدمات ترجمه رسمی فوری آلمانی

نیاز به مهر دادگستری و امور خارجه

ترجمه رسمی فوری مدارک باید توسط مترجم رسمی قوه قضائیه انجام شود، اما در بعضی موارد سفارتخانه‌ها و دانشگاه‌ها و یا بعضی از سازمان‌ها ترجمه‌ این مدارک را به همراه تاییدات امور خارجه و دادگستری درخواست می‌کنند و دارالترجمه در صورت درخواست مشتری موظف است نسبت به اخذ تاییدات  اقدام و پس از اتمام کار اصل مدارک و ترجمه آن‌ها به همراه مهر و امضا دادگستری و امور خارجه به مشتری تحویل دهد.

نحوه محاسبه هزینه ترجمه مدارک به آلمانی

ابتدای هر سال نرخنامه ترجمه رسمی توسط اداره کل اسناد و امور مترجمان به دارالترجمه‌های رسمی آلمانی ابلاغ می‌گردد. در این نرخنامه هزینه دقیق ترجمه مدارک به زبان آلمانی ذکر شده است. در دارالترجمه رسمی مکس ترنسلیت نیز تمامی هزینه‌های ترجمه رسمی آلمانی شما بر اساس این نرخنامه ترجمه رسمی محاسبه می‌شود.

مزایای خدمات ترجمه رسمی فوری آلمانی

ترجمه فوری چیست و چه زمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد؟

مدارکی که باید ترجمه رسمی شوند، اما سفارش دهنده بنا به دلایلی نیاز به انجام آنها در زمانی بسیار کوتاه دارد، ترجمه رسمی فوری گفته می‌شود.

دارالترجمه رسمی سعادت آباد مکس، مجموعه‌ای قابل اعتماد برای انجام کلیه امور ترجمه رسمی و غیررسمی می‌باشد. این دارالترجمه تمامی نیاز کاربرانی که برای اخذ ویزای کاری یا تحصیلی، تایید مدارک هویتی و انجام مراحل قانونی و امور حقوقی در خارج از کشور به ترجمه رسمی و تایید مدارک توسط قوه قضائیه و دادگستری، نیاز دارند را برطرف می‌کند.

تفاوت مرکز ترجمه‌ رسمی، سرعت عمل آنهاست! نیاز به ترجمه رسمی فوری مدارک در برخی شرایط، فارغ از روز و ساعت، به یک کار فوری و سریع تبدیل می‌شود. تا جایی که به مراجعه آنلاین و انجام کار در کمترین زمان ممکن نیاز پیدا می‌کنید. مترجمین رسمی آلمانی دارالترجمه مکس با تجربه بسیار بالا در امور ترجمه رسمی آلمانی، به صورت رایگان به مشتریان مشاوره ارائه می‌دهند.

مراحل دریافت ترجمه رسمی فوری چگونه است؟

امروزه در عصر ارتباطات و سرعت انجام سریع و دقیق کارها از طریق ارتباطات آنلاین شیوه‌ای عادی و روزمره می‌باشد و دیگر نیازی به رفت و آمدهای مکرر و پرهزینه برای انجام کارها نیست و امروزه به مدد ارتباطات آنلاین در کمترین زمان و با ساده ترین روش قابل انجام می‌باشد.

زمان عادی برای تحویل ترجمه رسمی 5 روز کاری و برای اخذ تائیدیه دادگستری و وزارت امور خارجه یک تا دو روز کاری نیز به این زمان افزوده می‌شود. در دارالترجمه رسمی مکس ترنسلیت،  با وجود سرعت بالا در ترجمه به هیچ عنوان از کیفیت ترجمه کاسته نمی‌شود و ترجمه رسمی فوری با بالاترین کیفیت در دارالترجمه رسمی مکس ترنسلیت انجام می‌شود و  ارسال و دریافت مدارک از طریق پیک معتمد دارالترجمه انجام می‌گردد.

ترجمه رسمی فوری و دقیق در دارالترجمه رسمی مکس

دارالترجمه رسمی مکس ترنسلیت با سال‌ها تجربه و سابقه درخشان فرآیند ایده‌الی را برای ترجمه‌ رسمی مدارک متقاضیان فراهم کرده است. برای شروع پروسه ترجمه کافیست عکس یا فایل PDF مدارک خود را از طریق وب‌سایت یا واتس‌اپ‌ دارالترجمه برای کارشناسان ترجمه رسمی ارسال نمایید. علاوه بر این موارد، امکان مشاوره رایگان با مترجمین رسمی نیزبه صورت آنلاین و تلفنی فراهم شده است.

 

ترجمه رسمی آلمانی به صورت آنلاین چه مزایایی دارد؟

  • صرفه‌جویی در زمان و هزینه همچنین دریافت سریع‌تر خدمات
  • امکان ارسال فایل یا تصویر مدارک از طریق شبکه‌های اجتماعی یا سایت دارالترجمه
  • ارسال و دریافت مدارک توسط پیک رایگان و معتمد دارالترجمه یا مامور پست با هماهنگی قبلی
  • عدم نیاز به مراجعه حضوری و مصونیت در برابر خطرات آلودگی هوا و بیماری‌های همه‌گیر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی